HTML

Házfelújítás

Friss topikok

  • hzoltaan: Ez a ház Lengyelországban van. Kicsit más szabályok, és nem is beszélem a nyelvet ennyire jól. M... (2012.09.05. 09:34) Siedlec ház

Címkék

fürdőpadló, apróságok

2013.01.28. 15:10 hzoltaan

Pár apróság lett készen, mint a fürdő hátsó fala, a padló, a fürdőkád eleje, legalábbis a fele.

Az elmúlt két hétvégén nem sok történt, múlt héten a szombati napot józanodással meg alvással töltöttem, vasárnap sociális életet éltem, most szombaton meg egy havernak segítettem festeni.

Napközben megint nincs kedvem sokat dolgozni, havat lapátolok, brikettet hordok, meg utálom a gondolatát annak, hogy kint dolgozzam. :D 

Egy kis villamosság lett kész a pincében, de a ragasztó alig köt a falon, napokig puha, semmi nem fogja be a poharakat a konnektoroknak.

A WC-tartály kapcsolóját is összeraktam, de asszonynál maradt a ragasztópisztoly amivel ki akarom önteni a csatlakozást. Vettem egy (remélhetőleg) zajtalan pumpát, vízszintkapcsolóval. Ez már nem fog olyan zaj csapni a suttyom pöceürítésnél, vagy a pincében a tartályban...

Szóval nem sok történt. 

Ja, de, befejeztem a beépített szegrínyt, meg tervezgetem a konyhaszekrényt enni.

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása