HTML

Házfelújítás

Friss topikok

  • hzoltaan: Ez a ház Lengyelországban van. Kicsit más szabályok, és nem is beszélem a nyelvet ennyire jól. M... (2012.09.05. 09:34) Siedlec ház

Címkék

kész a fürdő

2013.02.25. 11:32 hzoltaan

Jó, perzse, túlzok... kell még pár apróság, mint szegélyek, meg pár mozaikcsempe a kád elé, de a lényeget tekintve készen vagyunk. :D 

Szombaton befejeztem a csempézést, még aznak Goska kifugázta, és amíg száradt a fuga, meg mosódott a csempe, addig én átalakítottam a konyhabútor egy elemét mosdószekrénykének. Naggyon baba lett. 

remekül illenek a színek, a formák (minden kocka) egymáshoz, határozottan büszke vagyok az egész cuccra. 

Ma meglesz a pár hiányzó cső is a mosdóhoz és lesz egy 100%-ban működő fürdő. 

Ja, a bojler is jó. :D 

Vasárnap java része elment azzal, hogy vendégvárás kereteiben takarítást rendeztünk, plusz én marhán dögrováson voltam pénteken (talán az egyetlen betegszabadságon töltött nap az elmúlt évtizedben, mikor nem dolgoztam valami fontosabb dolgon. :D :D ) és ezért a vasárnap sem volt az erőtől duzzadó 3-szoros normateljesítés napja. 

 Azért a konyhabútor felső szekrényei felkerültek  a falra, alattuk lett tapéta, meg egy régi ajtó szemöldökfája (gipszkartonból) kiegyenesítésre került (később leszabtam a bútorral, úgyhogy lehetett újragipszelni, festeni.)

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása