HTML

Házfelújítás

Friss topikok

  • hzoltaan: Ez a ház Lengyelországban van. Kicsit más szabályok, és nem is beszélem a nyelvet ennyire jól. M... (2012.09.05. 09:34) Siedlec ház

Címkék

padló és ablakpárkány

2013.03.04. 12:21 hzoltaan

Kvázi kész van a padló előkészítése. Befoltoztam a fal hült helyén tátongó árkot némi betonnal, OSB-vel. 

Ez kb elvitte az egész hetet, és hétvégén meg az ablakpárkányokkal játszadoztam.

Mindkettő (2 ablak ügyebár) be lett vágva, purhabbal leragasztva a betonyra. Táncolni lehet rajtuk.

Szabad perceimben kiástam a beázó pöcegödör-tetőt és leszigeteltem, Ne a hólé telítse fel. :)

Kis edzés gyanánt be is lapátoltunk jó sok földet ezzel majdnem lapossá téve a kertet. 

még egy nekifutás és voilá, kész az előkert, már csak a bejáró betonykockái kellenek.

CSütörtökön egy téves elképzelésen alapulva, (miszerint pénteken jönnek és elviszik a nagy szemetet) előrecihültem egy komoly szemétkupacot. Régi linóleum, régi ablakok, kutyaketrec, minden efféle szar. 

Végül kiderült, hogy  enm viszik el, de sikerült rendelni egy csókát egy teherkocsival aki némi pénzért megszabadított a szartól. Gondolom ez volt a legkönnyebben keresett 350 zlotijuk, de én is örültem, mert végre nincs annyi szar a ház körül. :) Mindenki örül, jöhet a lasagna.

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása