HTML

Házfelújítás

Friss topikok

  • hzoltaan: Ez a ház Lengyelországban van. Kicsit más szabályok, és nem is beszélem a nyelvet ennyire jól. M... (2012.09.05. 09:34) Siedlec ház

Címkék

nna ide sem írtam régóta...

2013.07.05. 12:48 hzoltaan

Közben azért volt mocorgás, bát bejött a jó idő és egyre több nem ház jellegű szociális tevékenység akad utamba ami hátráltatja a felújítást.

De ez gondolom természetes, én mindíg féligkész lakásokban laktam, ilyenekben nőttem fel. Álltalában addig volt pénz, amíg az alapfeltételek meglettek. Most épp pénz van, csak hajtóerő lett kevesebb. Illetve csak kicsi piszricsári melók vannak, amik ugyan elviszik az időt, de nem akkor hatalmas előrelépée, mint mondjuk egy beszerelt WC ülőke...

Szóval amire visszatudok emlékezni:

kertrendezés: ez egy folyamatos meló. kinőtt az elvetett fű, kialakult a törmelékkupacok helyén a "kert" a járda, a kuka helye, a kocsibeálló, ilyenek.

Lett járda, motorparkoló, és egyben lecsökkent a bontottégla kupac... LSD kép.

Lett fatároló. Ez jópofa. Maradt az ereszcsatorna építésből, meg a bejárati lépcső projectnr1-ból némi fa, amiből összekalapáltam egy fatárolót. Nem nagy, mert ügye, hova is tenném, de sejtésem szerint egy raklap brikett meg egy köbös fa elfér benne. Brikettet meg pont annyiért adnak télen is, mint nyáron, szóval, ha kifogy, rendelek. Tököm tárolja. A teteje ugyan olyan cserép lett, mint a háztetőn. Most jöttem csak rá, hogy milyen irgalmatlan súlya is lehet a tetőnek.... dachówka Plaszowka, 2-3 centi vastag, 40x25-ös cserép, ami egymaga jókora tömeg... hát még 150nm belőle...

köves járda: mi is legyen a sok kitermelt jópofa kővel....? Kiválogattam egy adag szép lapost és rekreációs aktivitás keretein belül néha néha lerakok belőle pár darabot. Már kb elér a kocsibejáróig...

levélláda: na ez külön öröm és büszkeség az én recirkulálós lelkemnek. Egy kis 110-es PVC, egy kis régi gázcső-hulladék, kis festék, és hopp, levélláda. Goska rápingálta, hogy Siedlec 44/A.

Siedlec 44/A. Ez megint új: Külön vagyunk. Külön is volt ez már egy ideje, de az eladó nem tudta, a felesége sírba vitte a titkot, hogy nyolcvanvalahányban beregisztráltatta a házfelünket, mint 44/A. 

Villany: Alakul, de nincs meg. Tauron (a szolgáltató) végre kitalálta, hogy bizonyos összegért hajlandóak nekünk behúzni egy külön kábelt. Remek. Ehhez levelet kellett nekik küldeni, amin rágódik a bürökrácia. Lassan már ideje lenne rájuk szólni, hogy mi a fasz van...

egy unalmas délutánon megigazítottam a pincebejárat falát és bevakoltam. Ez nem is olyan egyszerű meló... Épp tegnap húztam rá egy újabb pár milli vakolatot, próbálom simítani, de ez nem megy jól... Majd belejövök.

Ha már pincefal... bele lett építve egy doboz, abban egy időzítő, ami az IRRIGÁCIÓT vezérli. Értikérem??

I R R I G Á C I Ó

Ezt csak Peti barátom komoly rendszere után nevezem így, puszta hülyeségből. az van, hogy sok egyéb után végül is a ruszki búvár belement a cefrésbe, ahonnan felnyomja a WC-nek a vizet, és a csendes pumpa a pöce állandó lakója lett. Vettem egy un csepegtető csövet, amiből nem folyik, csak "izzadja" a vizet a nyomás miatt, ez ki van baszva az előkertbe a fűre, a pumpa meg az időzítőről kapja a delejt éjjel, hogy kinyomjon egy kis szentkirályit. Működik. Igaz, egy időzítő belehalt eddig, most csak úgy össze van drótozva egy másikkal, de majd csak találok egy rendes időzítőt ami bírja... 

Az előkertben is lett rekettyés. Nem Jack the Schrubber, hanem én ástam el. Vettünk bokrot, ami nyáron zöld, télen barna, és némi nyírás után afféle kerítést fog alkotni. Meglátjuk.

A házban: 

nem túl sok... a padló készen lett persze, lett egy-két új bútor is, meg jól belaktuk az egészet, apróságok meg lettek csinálva, befejezve, de mint rendesen, nincs idegzetem felcihülni, vödröt, anyagot, szerszámot egy 10 centis valami összekalapálásához, szóval ezért is lassú ez...

Ja, összeraktam a konyhabútort is... majdnem teljesen. :D  

Jöjjenek a képek: 

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása