HTML

Házfelújítás

Friss topikok

  • hzoltaan: Ez a ház Lengyelországban van. Kicsit más szabályok, és nem is beszélem a nyelvet ennyire jól. M... (2012.09.05. 09:34) Siedlec ház

Címkék

egy kicsit kiestem... de már vagyok, a ház épül

2012.11.15. 11:49 hzoltaan

Nos, a múlt hetet ne emlegessük. Nem is voltam otthon, business út volt Magyarhonba.

Megjött a felujítóbrigád, egy idősb úr és a fia. Remekül dolgoznak együtt. Nincs cigiszünet, sörszünet, kávészünet. Kóláznak, 8-kor kezdenek, 8-kor elmennek. És haladnak, mint állat. Szépen is dolgoznak. Egészen kiválló. Még pisálni sem látom őket, pedig kedden, szerdán otthon voltam betegszabin (a megrottyant tartályt akartam kivágni a földből... remek elfoglaltság betegszabir, nem? Mégis meggyógyultam... Phichológia... :D 

Szóval a team dolgozik fest, a hegesztős ember meghozta a lépcsőt, és az Apóssal be is tettük. (Ő hozta a felujítóbrigádot.) Kaptam is fejmosást amolyan tipikus apósmódra, de túlélem, noha dessertet nem kérek, köszönöm. 

Múlt héten a kocsi ablaka is kitört... hosszú story, a lényeg az, hogy tegnap a jeges szélben hátsó ajtót is cseréltem... :P Most lila ajtóm van. Már csak egy rózsaszín motorháztető hianyzik, és totál jó vagyok. 

Képeket majd csinálok, a fejlődés egészen elképesztő. Bent vannak az ablakok, egyenesek az élek, minden sokkal-sokkal jobban néz ki. Sok helyen már csak a festés van hátra.  

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása