HTML

Házfelújítás

Friss topikok

  • hzoltaan: Ez a ház Lengyelországban van. Kicsit más szabályok, és nem is beszélem a nyelvet ennyire jól. M... (2012.09.05. 09:34) Siedlec ház

Címkék

Haladás, haladás...

2013.01.20. 15:11 hzoltaan

A szombati fejfájás legyőzése feletti örömömet egy kis csempézéssel ünnepeltem.

Felhánytam a falra azt a 14darab csempét ami a feredőző hátsó falának lefedését szolgálja. 

:P Szerintem még életemben nem csempéztem ilyen aprólékossággal, és valószínűleg eddigi burkoló pályafutásom egyik legszebb művét alakítottam ki a valaha girbe-gurba falon. Nagggyon baba lett.

Közben a padláson termeltem ki tüzifát, és bíráskodtam egy talált munkáskabát fölött. Mosógép vagy kályha.

Jópofa cucc, ezért mosógép lett az ítélet. 

Aa alagsorban is alkottam egy újabb polcot, amin a befőttesüvegek dideregnek nagy egyetértésben, alattuk egy doboz Jawa burkolat, tank, meg 4 nyárigumi. Annyi hely lett már a pincében, hogy rendesen el lehet férni, minden megtalálható, elérhető. 

Ugyan ez megvalósult fent is, ami egy szokatlan érzés... A hatalmas beépített szekrény jó része üres, pedig már csak a konyha lakik kartondobozokban... Mondom én, kissebb ház is elég!

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása