HTML

Házfelújítás

Friss topikok

  • hzoltaan: Ez a ház Lengyelországban van. Kicsit más szabályok, és nem is beszélem a nyelvet ennyire jól. M... (2012.09.05. 09:34) Siedlec ház

Címkék

a múlt hét...

2012.12.18. 09:50 hzoltaan

... nos, nem volt túl produktív. 

Szombaton ugyan elég sok mindent elintéztem. Kiürítettem a tísztított-víz tartályt, létrát mostam, villanyt szerelgettem (csütörtökön összeraktam a világítást és a konnektorokat kint, a "terasz" alatt), a pöcegödör mágikusan gyors telítődését nyomoztam, (a WC tartály túlfolyt) meg leszigeteltem a vízcsöveket és a puffertartályt a pincében, mert ilyesztő jégtáblák úsztak benne mikor nagyon hideg volt. 

Mi lesz, ha beüt a -20? A felismerés belém is vágott, mint egy túllendített kisbalta, hogy a vízóra sincs leszigetelve. Ezért kedden vagy szerdán az is meglett.

Összedobtam a hiányzó felső részt a szekrényhez, ajándékokat csomagoltam, meg ilyen badarságok. 

Úgyhogy semmi nagy látványosság.

Ja, pénteken megjött a brikett, a hasadóanyag a kályhába, azt kellett lerámolni a teherkocsiról, meg elszállítani hátra a fáskamrába.  Jövőre már be fog tudni járni a teher és akkor nem kell talicskával cihölni, de most volt vele egy kis meló. De beszarni nem kell. 1T brikett, az semmi. 

A vasárnap utazással telt, elmentem a kutyáért fel a Városba, így most van egy farkcsováló, műcsonttal a fogai közt mormogó riasztórendszer a házban. :P

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása