HTML

Házfelújítás

Friss topikok

  • hzoltaan: Ez a ház Lengyelországban van. Kicsit más szabályok, és nem is beszélem a nyelvet ennyire jól. M... (2012.09.05. 09:34) Siedlec ház

Címkék

szekrényhúzás, lepényevés, zsákbafutás

2012.11.27. 11:37 hzoltaan

Jó ebből a háromból csak a szekrényhúzás volt meg. 

Adva van egy böszme nagy öreg szekrény (afféle fából való, érted?! Fából szekrény? ) amit a házzal együtt vettünk. 

Súlyra olyan tonna, méretre meg 180 széles, vagy 60 mély, 180 magas. Egy böszme nagy kocka. (jó tudom, én, harmad kocka)

Nna, ezt gondoltam elvinni a rendeltetési helyére, nevezetesen a hálóba... (ami kb erre lett tervezve, természetesen a szekrény effektíve pontos lemérése nélkül. Ez okoz némi fintorgást most, de már mindegy...)

Szóval, Kirámoltam a szekrényt, és kis vizsgálódás után kitaláltam, hogy ugyan csavarozható (komoly csavaros mechanikával van összerakva - Ikea 60 éve?) de nem szedném széjjel... ki tudja mi fog elporladni...

Kerestem egy jóképű kábeldarabot, aláhurkoltam és így lábból meg tudtam emelni. Emígy igazgatva a seggét, húzva az elejét, eljutottam vele a szobáig. Persze ott a gond... Én a szobában, a szekrény az ajtóban. A seggét kellene kicsit balra elhúzni, mert ott a padló még nincs meg, és ha összetöri a lábával (1/4 tonna) a nyomás alatt lévő csövet, akkor felmondok... Az ajtó 78 széles, a szekrény 60. Igen sokáig kellene várnom, mire átférnék az eredendő 16 centin... Felette épp menne, de hogyan mászok fel rá, csak egy szaros szék van a szobában...

Végül megoldottam. A hálóablakból pont a lépcsőre ugrik az ember, bokára vigyáz, és már be is jutott a bejárati ajtón. Visszaútra egy szerszámosdoboz a lépcsőfok kiegészítésére, arra egy darab OSB, arra a létra. Egészen kiváló. Nna, mire sikerült így ki-be ugrálva áthúzni a szekrényt a kritikus 60 centin, addigra valóban átfértem volna a 18 centis résen... na jó, csak szeretném...

De most bent van. A ruháim benne. A melósingeim nem a szék hátáról lógnak, hanem vállfán, érted? A gönceim nem egy sportszatyorban egy kartondoboz mélyén, hanem behajtogatva a polcokra.... :D 

Ez már döfi! 

Mivel a szekrény így kivonult a nappaliból, ott végre felszedhettem a maradék gumipadlót is. 

Fel is gyulladt a 100-as körte a fejemben, mikor a padlót téptem felfelé. Ez remek lesz a lépcsőre. Az alja ugyanis elég recés gumi. Nem fog csúszni. Télre nem is olyan rossz ötlet.

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása