Megjött a talpfa. Lett beálló.
Így van. Akartam egy kevésbé lejtős beállót, mert ami van, azon az volt az érzésem, hogy ha nem teszek egy téglát a gumi mögé, akkor beleáll a swift a ház sarkába éjjel. Mivel télen kocsival kell dolgozni menni, és mivel állófűtést is akarok, amihez villany kell, be kell állni a kocsival.
Szóval legyen egy aránylag sár- és dzsuva mentes beálló.
Miből is.
Jött az ötlet asszony frontról: talpfa.
Vettünk is 12 darab talpfát, amiből kiraktam 2db 5mx50centis sávot közöttük kb 85 centi kavicsossal. A rámpa eleje még az útal egy színtban, a vége meg kb 30 centival magasabban van. Csak a kavicsos földet raktam alá, ezért még nem túl stabil. De megvan. :)
A végén a 30 centi emelés egy külön móka: szerelőrámpa. Nem kell emelni a kocsit, vagy beszívott mellel alácsusszanni az első keresztvasnak. Kellemes olajcsere-állás. a jobb oldali egy kis lépcsőben folytatódik, 2 lépcső, és újabb 4m talpfa a házig.
Remek Kirby, Remek!