HTML

Házfelújítás

Friss topikok

  • hzoltaan: Ez a ház Lengyelországban van. Kicsit más szabályok, és nem is beszélem a nyelvet ennyire jól. M... (2012.09.05. 09:34) Siedlec ház

Címkék

hétvégi villanyászkodás meg egyebek

2012.12.10. 16:20 hzoltaan

Péntek este a maradék ajtó beépítésével ment el, és ez már jobban sikerült. Kiderült, hogy vennem kell zsanért, mert elvesztettem, szóval jó oka lett a szombati rendszeres krzeszowicei zarándoklásomnak.

Szombat, Krzeszowice. Inkább busszal mentem, vakargassa a jeget -10-ben a kocsiról, akinek 6 anyja van. Előbb végeztem és maradt egy órám a buszig... hmmm. Ezért imádom KRZ cityt. Minden egy helyen, és mindent kapni. Vettem szigetelőgumit, ajtóhoz, zsanyért, cipőbetétet, presszókávét (a plázában reggeliztem!) hőmérőt, kaját...

ezek után hazasétáltam. Merthogy vagy várok a buszra, vagy sétálok. Az utóbbit választottam, és jó volt. Szép napsütés, miegyebek.

Nna, vissza a házhoz: kis vakaródzás (mint ajtózsanér-becsavarás, bejáratiajtó és padlásfeljáró szigetelés) nekivágódtam a kapcsolótáblának. Jó lett: (kép 1-2)

Ezzel kb elment a szombat. Vasárnap konnektorok, kapcsolók, padlófűtés, ilyenek (további képek) . Közben rengeteg apróságot is csinéltam, mint sároslétra-mosás a pöcevízzel -10 fokban, nyitva megfagyott létra elhelyezére a lécső alatt, ajándékcsomagolás, pakolgatás, éjjeliszekrény előásás-mosás... megszereltem a folyó wc-tartályt is...:P

Alapjában vévve egy sikeres és produktív hétvégge volt. A villanyt még nem merem összekötni, mert már volt mentő és rendőr... tűzoltó nem kéne... 

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása