HTML

Házfelújítás

Friss topikok

  • hzoltaan: Ez a ház Lengyelországban van. Kicsit más szabályok, és nem is beszélem a nyelvet ennyire jól. M... (2012.09.05. 09:34) Siedlec ház

Címkék

pakolgatok, előástam a padlót.

2012.11.23. 10:09 hzoltaan

jön a hét vége, fáradt vagyok, így pihenés gyanánt (hogy feltöltődjek a szombati hajszára) csak pakolgattam. Úgy 1 tonna szart ide-oda... Ja, meg befalaztam a kádat. Több tégla ott nem lesz, valami panelt kell alkotnom és csempéve lesz. Most már stabil a kád, mint állat. Innen gyere ki, te szemét! :P

És íme, kirámoltam a konyhát, felszedtem a padlót, felsöpörtem, aztán feltöltöttem a konyhát a szobából származó szarokkal, hogy ott is felszedheseem a padlót és söpörhessek. De most szoba jellege van a dolognak. Basszus, tényleg lehetne itt billiárdozni!

Sajna a padló nedves. Úgy sejtem, hogy mikor beázott (február körül?) akkor telenyomta a linóleum alatt vízzel és  azóta nem száradt ki. Meglátjuk mi marad a padlóból 1 hónap száradás után, bár kötve hiszem, hogy csukott ablaknál télen ki fog száradni... 

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása