HTML

Házfelújítás

Friss topikok

  • hzoltaan: Ez a ház Lengyelországban van. Kicsit más szabályok, és nem is beszélem a nyelvet ennyire jól. M... (2012.09.05. 09:34) Siedlec ház

Címkék

Végre megint haladok

2013.01.11. 11:59 hzoltaan

Végre meló van. Már szégyelltem a több hetes termeléskiesést. 

Rájöttem, hogy van elég anyag az elbaltázott 4. szekrény megépítésére-módosítására a nagy beépített szekrénysorban. 

Ennek örömére tegnap már össze is lapátoltam az alsó részt és maholnap jöhet a teteje is. 

Hétvégére meg egy kis pincés polcépítést tervezek, ha már kibontottam elég fát hozzá, illetve neki lehet állni a fürdő csempézésének. Végül is csak az egyik fal csempézésével vannak tervezési gondok, a másik falat meg a padlót lehet csinálni...

Szépen lassan, de kitaláljuk Goskával a hálószobai könyvespolc részleteit is. (én rajzolok, scannelem, elküldöm, ő a kórházban megnézi, felhív elvitázunk rajta, s  így tovább) Ha megszületik végre egy kvázi közös elhatározás, akkor annak is neki lehet durranni.

kitaláltuk a konyhabútor anyagát is, így azt már csak meg kell tervezni, aztán lehet kezdeni a beépítését. Juppi!

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása