HTML

Házfelújítás

Friss topikok

  • hzoltaan: Ez a ház Lengyelországban van. Kicsit más szabályok, és nem is beszélem a nyelvet ennyire jól. M... (2012.09.05. 09:34) Siedlec ház

Címkék

Após szekrényt épít, én padlózom. Fát is vágtam.

2012.12.03. 11:01 hzoltaan

Csütörtök... Pánikolok. Jön az após, anyós, a Bicebóca, meg a kutya. Ez utóbbi kettőnek örülök. 

Após hozza az általa tervezett, Praktikerben levágatott és előkészített bútorlapokat a hatalmas szekrényhez, amit ő szeretne összerakni. El kellene mennem nyaralni...

Mindegy, ez már egyéni szociális probléma. Pénteket kivettem egy hirtelen ötlet alapján és reggel sikersen vettem lapot a fűrészbe, némi kaját az üres hűtőbe (hideg épp volt benne) és az energiámat valamien, a látványos haladás érzetét adó tevékenységbe fektettem. Így lett pl egyenes padló a fürdő előtt. (ez ügye valaha két szoba volt, és a padló, hm, hogyismondjamcsak... nem szinkronizált. A tér összes lehetséges síkja mentén hajlanak, és nem egy irányba...

Szobajtó előtt: 10mm szintkülömbség. A két padló találkozásánál középen kb 22mm, a fürdőajtó előtt, 25, a kályha sarkánál 30mm.

Megoldottam némi 12-18-22mm-es OSB darabokkal, meg homokkal, kis faszeletekkel... 

Lefestettem végre a valahavolt bejárat gipszkartonját, összepakoltam, takarítottam. Persze anyós a takarítással kezdte... :P

Péntek este megjött Após, és persze az utánfutót csak a Kopasz telkén át kellett betolni, hiába kértem, hogy ne. GRRRRR. Mindegy gyorsan kipakoltam, mielőtt a Kopi észreveszi. (ez már péntek éjfél körül) Utána kézzel visszahúztam a futót az útra és betettem a telekre előről. (nem lehet keresztülhúzni a telken, mert ott a földkupac-gödör sártenger a pöce után.) Ez is megvan. 

Szombat reggel. Após nekidurran a 2m3 bútorlapnak, és kitalálja melyik darab melyik. Mi diplomatikusan eltűnünk az útból Goskával. Kimentem fát vágni. Később elmentünk venni padlót, mert valamire csak rá kellne tenni a szekrényt, nemde?

Miután az Öreg végzett a napi szekrényépítéssel, mi nekicsapódtunk Goskával és elkezdtük a padlót. Fél kettőkor adtuk fel, mert a kommunkiáció összeomlott köztünk: artikulálatlan üvöltés, amelyet a fáradságtól elbaszott méretre vágott padlódarabok, később pedig levágott végtagok követnének. Másnap reggel újult erővel befejeztük a padlót, és meg kell mondjam, igencsak faszán raktuk le! 

Vasárnap délután, 2 szekrény a 4-ből már áll. Köszönet a a falak görbeségének és (talán kicsit az Após tervezési, khm, pontatlanságának) a cucc nem fér be a helyére. (van egy elfalazott ajtó, oda be kellene férnie a 2. szekrénynek. Ez így mélyebb, mint a többi, sok jó hely) hm... a fal alja hasas, le kellene szedni belőle egy centit... Nna, míg Miroslaw a bútort alkotja, én szétbaszom a falat amit Zdyslaw olyan szépen (de hasasan) megcsinált. Mindenki azt teszi amihez ért... (???)

Befér. remek. 

Ma már épül a 3. és 4. darab. Majd ha készen van, rakok fel képeket. 

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása