HTML

Házfelújítás

Friss topikok

  • hzoltaan: Ez a ház Lengyelországban van. Kicsit más szabályok, és nem is beszélem a nyelvet ennyire jól. M... (2012.09.05. 09:34) Siedlec ház

Címkék

Vettem fúrót!

2012.09.04. 12:02 hzoltaan

Bontani kell majd. Ki fog bontani? ÉN!.

Van egy olyan elképzelésem miszerint, még akkor is olcsóbban jön ki az ember, ha megveszi a szerszámot amivel dolgozni kell és megcsinálja maga. Ha ezt lefordítjuk bontásra, akkor ez egy bontókalapácsot jelent. Ilyet már a Tesco is árul, kb 10000 forint, de azért én ettől profibbat akartam. Később is jól jöhet.

Heteken át kutattam a netet, és próbáltam kitalálni melyik márka mely modellje lesz az überideális bontógép.

Végül az Einhell mellett döntöttem. Több típust is körbeszagláztam, és végül a szerencse döntött. Egy csóka feltett a netre egy piros Einhellt (az a pro verzió) ami a boltban állt sokáig, mint kiállítási darab. Soha nem fúrt, nem bontott, működik. 1 hónap gari. Féláron. Megvettem.

Muhahaha

Szólj hozzá!

Címkék: Címkék

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása