HTML

Házfelújítás

Friss topikok

  • hzoltaan: Ez a ház Lengyelországban van. Kicsit más szabályok, és nem is beszélem a nyelvet ennyire jól. M... (2012.09.05. 09:34) Siedlec ház

Címkék

Visszavagyok... kicsit sűrű volt az elmúlt hét

2012.10.29. 16:32 hzoltaan

Összeszerveztem múlt hétre szabadságot, Petiék jöttek szombaton, hogy kedd reggelig segítenek, Robi meg Gizi (ez egy faszi) érkezett hétfő reggel a furgonnal, hogy maradnak péntekig és segítenek.

Totál hatalmas munkát és haladást vártam...

Szombaton Petiek késéssel, de megérkeztek, vasárnap dolgozgattunk, gipszelgettunk meg ilyenek.
hétfőn reggel találkoztam Robiékkal Katowicében és telerámoltuk a furgont a szarjainkkal a rudai pincéből (át kellett adni a bérlőnek november 10-ig) délutánra kis krakkói kirándulás, csak csendesen, Kúltúrálisan. Nna, itt volt a tévedés nr1. Reggel 4-re estünk haza. Persze, a keddi munka evégett elég későn kezdődött, de az igazi szopás délután csapott be. Goska leesett a létráról ami a bejárat mellett van. Rohant le a pizzáért, aztán paccs. Valahogy fordulni akart a létrán vagy mi, és belépett a két fok közé és lehullott róla.... szalagszakadás, mentő, gipsz 6 hét otthonról dolgozás, munka Siedlecen totál lehetetlen.

Kedd este ezzel el is ment, ossze kellett szedni az immáron begipszelt csajt a korházból... szerdan elmentunnk még vissza Rudába a garázst kiüríteni (az oldalkocsi meg a motor, brikettek miatt kellett egy furgon, és Robiék ezért kapóra jöttek...) estére meg már leszerveztem nekünk kanoknak egy kis krakkoi mulatozást a pohár es a tyúkok mellé... (mivel a hétfőt amolyan csöndes kultúrestnek gondoltuk...)

Ez is eltartott 4-ig, de nem csaptuk szét magunk túl rondán. csütörtökön egész jól haladtunk, leraktuk a pöcet, a srácok megcsinálták az álmennyezetet a szobában fürdőben, feltettük a (még szétszedett - alkatrészre váró ) bojlert, aztán este be kellett vinnem Goskát ultrahangra, úgyhogy megint nem tudtam rendesen dolgozni...

Pénteken a srácok reggel hazamentek, én meg nekidurrantam a háznak úgy izomból, bekötöttem a bojlert, befedtem a pöcegödröt úgy 80%-ra (undorító egy dolog a vizes sáros agyagot lapátolni...).

Szombaton megintcsak meló, kis csövezés, pincerendezgetés (a sok szar miatt nem férek oda a cefréshordóhoz... már megoldva) meg pihenés gyanánt feltettem egy állmennyezetet a WC-nek is. Goska szülei elvitték bicebóca lányukat, kutyástól, így nekem erre már nincs gondom, fókuszálhatok a kéglire. November 5-re be kell költözni...

Vasárnap meló, meló, meló, lebetonoztam a fürdő alját, de persze túl vastagon kezdtem (a padló kissé hajlott, így a hátsó falnál a 3 centis beton a fürdő elejére már 5-6...) és nem lett elég... GRRRRR. Apám már emlegetné, hogy nem lehet két nekifutásra betonozni, de hát ez nem tart semmit, csak a padlófűtésnek kell...

Délutánra olyan készen lettem a sok hajolgatástól, hogy hazamentem... csak otthon jöttem rá, hogy még lett volna vagy 4-5 óra amit dolgozhatok a házban, így aztána  vasárnap délutánt aktív önemésztéssel töltöttem a lustaságom miatt...

 

Hát kb ennyit a múlt hétről...

 

mivel haladtunk:

gipszelgetés itt ott már készen, lett egy kis villany vésve, csövezve, vakolva, a két vakajtó eltakarva.

kiköltözünk immár végleg Rudából, bár ez nem Siedlec-téma.

Bekerült a helyére a reaktor, mindkét tartály és a csövezés megvan, a WC jelentem, működik.

lett álmennyezet ahol kellett, szigetelve, csövek a legkeringetésnek be lettek dobva.

termett beton a fürdőben, lett helye a kádcsapnak, felkerült a bojler, de a berohadt anód miatt nem lehet összerakni. Alkatrészre vár, ma rendeltem...

Szólj hozzá!

Címkék: Címkék

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása