HTML

Házfelújítás

Friss topikok

  • hzoltaan: Ez a ház Lengyelországban van. Kicsit más szabályok, és nem is beszélem a nyelvet ennyire jól. M... (2012.09.05. 09:34) Siedlec ház

Címkék

lett mosógép

2012.11.20. 10:11 hzoltaan

Köszönet a bonyolult víz-visszaforgatónak, meg a rendszer hiányosságainak (konkrétan a pumpavezérlő kapcsolóra gondolok) elég komoly meló volt beszerelni az említett gépezetet.

De egy menetet kimostam vele... fel is ismertem az égető szükségét, hogy meg legyen oldva ez a visszaforgato!

Ügye a WCtartályból kapja a mosógép a vizet. Mikor a tartály leürül (amit elvileg megakadályoz az úszó-kapcsoló-pumpa összehangolt (??!) működése) akkor a mosógép türelmesen vár. Sajna ki kell kapcsolni és újra be, mert ilyenkor valami légdugó lesz benne. Ki-be és működik, pedig nem windows...

Nnamost, jó móka egy 5 littyós ballonnal rohangálni a fürdő (nyomás alatt lévő csap) és a 2m magasra tett tartály  között... kb 8 ilyen kör kellett az 1 adag kimosásához. Francért eszik ennyi viszet egy mosógép!!

Tegnap ezt kalapáltam össze. Ma lehet újra játszani vele, mert itt-ott ereszt egy kicsit. :/ Ettem hajnalban egy új mosógépcsövet, talán az segít. Lefestettem a hűtő helyét, ma akár be is tehetem, hogy ne a konyha közepén berregjen egy raklapon. 

Mai terv: betenni a kádat. Ha nem felejtem el bedugni a bojlert, akkor akár zuhanyozhatok is! Meglátjuk. Ha lesz még idő, akkor bevések még egy konnektort. A valahavolt bejárat-ablak immár elfalazott (OSB-párazáró-gyapot-gipszkartonozott) helyén van egy faja 30 centi körüli könyöklő. Oda épp egy vízforraló meg egy rumosüveg elfér, ha úriasan teázgatni támad kedvem. Szóval kellene egy konnektor oda. Nem nagy meló. 

És ha még mindíg nem esik ki a szemem, akkor lecsiszolhatom azt a darab gipszkartont, ami ott szárad... 

Valjuk be, tennivaló van.... 

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása