HTML

Házfelújítás

Friss topikok

  • hzoltaan: Ez a ház Lengyelországban van. Kicsit más szabályok, és nem is beszélem a nyelvet ennyire jól. M... (2012.09.05. 09:34) Siedlec ház

Címkék

Bontás vége

2012.09.24. 14:49 hzoltaan

A bontás befejeződött. (na jó, mondjuk, úgy; nagyjából) 

A két szomszéd srác segedelmével Goska kitakarította a kecót. Az állam leesett a fűbe, mikor megláttam a kb 40 kilós srácot kilendíteni a törmelékesvödröt az ajtón, midőn megérkeztem tegnap a tett helyszínére...

 Goska csak vállat vont, suli után jöttek a srácok (talán 10 és 14 évesek) és elkezdtek dolgozni... 8)

Miután én meghoztam a nehéztüzérséget, együtt elsikáltuk a maradék válaszfalat a házban, kirámoltuk a törmeléket és fel is söpörtünk. Komolyan le a kalappal a srácok előtt, úgy dolgoznak, mint 3 alkesz segédmunkás összerakva... és még fizetést sem ajánlottunk nekik... Ki kell puhatolózni a szülőkkel, hogy adhassunk nekik valamit... Így most van időm megcsinálni az összes vésést, kivágni a pinceajtót, mielőtt a konténert elviszik hétfőn. 

Ha a szomszédaim olyanok mint a két gyerek, akkor nagyon babán elleszünk. 

(nem vagyok még olyan vén, emlékeztem rá, mit akartam 14-15 évesen apám építkezésein... ezért, mikor már alacsony volt a fal, az idősb srác kezébe nyomtam a bontókalapácsot. "Kipróbálod?" :P Hehe, csillant a szeme! ) 

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása