HTML

Házfelújítás

Friss topikok

  • hzoltaan: Ez a ház Lengyelországban van. Kicsit más szabályok, és nem is beszélem a nyelvet ennyire jól. M... (2012.09.05. 09:34) Siedlec ház

Címkék

Csináltunk pinceajtót és indul a csövezés.

2012.09.24. 14:49 hzoltaan

Igazából a cím pont lefedi, hogy mi történt a hétvégén. 

Megint elköltöttünk egy kissebb zsák zlotyit, és hazatranszportoltuk a kádat, rötyit, csempéket...

A swiftet megraktam szigoruan a forgalmiban megengedett tömegre, és teherautósan hazavezettem. A bukkanókon meg aprókat sikkantottunk. Még mindketten emlékszünk a kiszakadt első kerékre... 

De meglett minden. a szombat délután vidám falrombolással telt, előrehoztuk a pincebejárat készítését. 

Mivel domboldalban van a ház, a pincém padlója kvázi 20-30 centivel van csak a föld színe alatt. Ergo a pinceablak kb 150 magasan van. Az alatta lévő falat kikaptuk, és volia, ajtó. Egy levágott OSB egy pár zsanérral és egy lakattal egész használható-zárható pincelejárót hozott létre. Szerencsére mindketten lulról szagoljuk a 170-et, ezért laza főhajtásal be tudunk menni. 

Miközben asszony vidáman porlasztotta a falat az Einhellel, én odafönt a vízvezetéket próbálgattam. 

A vasárnap is hasonlóan telt. Goska a ház bejárati ajtajánál falazott (me kiöntöm talán betonnal az ajtókeretet) én meg a vízcsoveket ragasztgattam. Fene gondolta, hogy ez ennyi kis kanyart kíván... inkább a hajtogatható PEX csövet vettem volna!

Itt jön fel a pincéből a víz, illetve megy le a fekete (derítőbe) víz a mosogítóból, a szürke (újrahasználható) a fürdőből, jön vissza a fürdővíz a rötyitartály felé, meg hasít a melegvizes cső a konyha felé... (a luk túloldala a konyha) Hopp, ezen a képen még nincs is minden rajt... :P

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása