HTML

Házfelújítás

Friss topikok

  • hzoltaan: Ez a ház Lengyelországban van. Kicsit más szabályok, és nem is beszélem a nyelvet ennyire jól. M... (2012.09.05. 09:34) Siedlec ház

Címkék

Jön a víz és tiszta a kémény

2012.09.26. 12:36 hzoltaan

Jelentem, tiszta a kémény, köt a beton és készül a víz. 

Persze, elfelejtettem venni egy 45 fokos könyököt így nem bírtam rákötni a házat a vízre. Nem gáz, mert a vízóra még mindig nincs kicserélve. (tavaj szétfagyott, ledobta az óraszerkezetet a fémházról).

Ma már meg lesz minden csinálva, úgy gondolom. :)

A konyha már kb készen van (persze kifelejtettem a csapot a mosogatógépnek, ezúton is gratulálok Horváth Úr, tessék szétszedni újra...) 

Reggel vettem egy maroknyi apró szart a vízhez, és kissebb infaktust kaptam, mikor kifizettem... Mi a rák ilyen drága ezekben??!

Mindegy, egyszer készen van, aztán kalap. 

Tegnap jött a kémányseprő kipucolta a kéményeket, átnézte és jónak nyílvánította a rendszert. Öröm. 

Asszony közben villanycsatornákat húzkod. Megbíztam, hogy ma falazza be  a régi kéménycsatlakozásokat meg takarítson. Ez utóbbi láthatóan nem tetszett neki... :P

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása