HTML

Házfelújítás

Friss topikok

  • hzoltaan: Ez a ház Lengyelországban van. Kicsit más szabályok, és nem is beszélem a nyelvet ennyire jól. M... (2012.09.05. 09:34) Siedlec ház

Címkék

És lőn fal.

2012.10.08. 13:06 hzoltaan

Igen, lettek falak. (Ha falnak lehet hívni egy konzervdoboz-anyagból összefúrkált szerkezetre felfúrkált gipszlapokat...) 10 évesen mindig furcsállottam, hogy az amcsi filmekben miképp dobálják egymást keresztül a falon... és utána felkelnek... valahogy nehezemre esett ezt megérteni, igazi panelban nőtt gyerekként.... )

Szóval, pénteken nekiláttam a fémszerkezet összekalapálásának, és köszönhetően a bolhapiacos, valaha talán a bielsko-i Zsuk gyárból lopott lemezvágómnak, pillanatok alatt lett fal. Vagyis fémszerkezet. A Falnak. 

A Hálószoba. Itt szemben a félsódéros ajtónak a helye. az alacsonyabb fal a fürdő és a háló között. Ott állmennyezet lesz, ezért alacsonyabb. (a bojler felette eldugva) 

ez a másik oldal, a fürdő fele. 

Látható a padlásfeljáró is. 

Szombaton már a gégecsövek is belementek a sok konnektornak, kapcsolónak. (a rötyikapcsolót kifelejtettem... Uff.) Asszony közben vakolgatott meg persze engem szapult, de már nem is tudom miért... :) 

Jó sokat dolgoztunk szombaton, ennek örömére a ház kezd formát ölteni belülről. Gyönyörű egyenes, merőleges, és pontos falak (falszerkezetek) nőttek ki a többdimenziósan görbe felületekből. Lehetett nevetgélni, hogy hopp, hol a kalapács? Ja a fürdőben!... Aztán be lehet menni a fürdőbe az AJTON át. (jó, csak a helye) vagy szellemet játszva,  átléphetek a két vertikális tartórúd között, a haló-fürdő falon... 

Vasárnap (mint szokott) elmentünk vásárolni. Fel is csippentettünk egy akciós mosogatót, meg bevásároltunk olyan apróságokat, mint 14 üvegtégla, kóc és paszta a vízhez... (mondtam, hogy még folyik, szivárog, csöpög? Utálom a vizet. Eztán csak sört iszom...)

Délután, Goska spagettijéből egy horrorisztikus mennyiség felhabzsolása után (meg annak kiheverése után) újból belecsaptunk... Goska nekilátott az üvegtégla felrakásának, én meg befejezni a gipszkartonozást. 

Eljutottunk odáig, hogy pár helyen már van gipsz a fémen, sőt, 1db konnektort is bevágtam a helyére. Igazán fantörpikus. Goska is felrakta a bejárati ajtó mellé az üvegtéglákat... (mondtam-e neki, hogy figyeljen oda, és szépen illeszkedjen az ajtókerethez...? Ja. Illeszkedik? Hagyjuk...)

Végül este feltettük a B-e-j-á-r-a-t-i Ajtót  is. Be lehet zárni a lakást! 

Ma talán újból megtámadom a vizet, immár egy marok szőke hajjal meg pasztával. Ja, hétvégén vettünk bojlert a neten, valami használt cucc. elvileg még hőcserélő is van benne. 

El is fáradtam, mint a kutya. (Persze, lehet jobban aludtam volna a 2 tányér spagetti nelkül, amit 11 körül toltunk be... most már mindegy...)

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása