HTML

Házfelújítás

Friss topikok

  • hzoltaan: Ez a ház Lengyelországban van. Kicsit más szabályok, és nem is beszélem a nyelvet ennyire jól. M... (2012.09.05. 09:34) Siedlec ház

Címkék

Alakulunk

2012.10.09. 12:20 hzoltaan

Goska sebességbe kapcsolt... nem is értem hogyan... már megszoktam, hogy rojtosra koptatok egy szett bakancsot seggrugdosásból kifolyólag, mire valami elintéződik. 

 Erre tegnap reggel az asszony leült a telefon mellé, és ledumálta a szenyvíztisztítós emberrel a tisztítót, szerzett délutánra egy markolót, vett onlány egy köbméteres tartályt, szerzett egy brigádot akik meghegesztik a kémény tetejét és körbrakják fémmel, hogy ne ázzon be...  talán ők építenek ereszcsatornát is...?

Minden reggel írok egy listát, hogy mit kiívánok elintéztetni. Tegnap egy megdöbbentő 80% elintéződött. :P

Kitaláltam, hogy a kikanalazott föld egy részét mégiscsak a ház oldalához teszem. Domboldalban lakunk és ami víz onnan lejön, az a fal tövében landol. Erre rájátszik, hogy még nincs ereszcsatona, illetve, hogy a szomszéd telkéről egy kis csatornácska is oda hozza a vizet... GRRR. Ezzel a kis földdel talán el tudom terelni a dombról lefolyt vizet. A szomszéd  csatornáját egy csővel el kell vezetnem a ház előtt, hogy majd mellette menjen el. 

Ugyan nem akartam több földet, hiszen ez nem egy bunker, és a falnak szellőznie kell. De a víz ellen ez csak segít valamit. 

Tegnap posta nap is volt. Megjöttek a csaptelepek a fürdőhöz, meg a cefréshordó... (mekkora már... ha valaki megkérdezi, mit vesznek az emberek neten, akkor kb a cefréshordó az utolsó, nem?) 

Én vizet szereltem, meg nagy büszkén betettem 2 (kettő) darab konnektort és egy lámpakpcsolót a rötyibe. Még soha nem szereltem vizet kóccal (angyalhajnak mondja a lengyel... és itt elképzelek egy kissé vodka és cigiszagú kék melóskabátos csókát, ahogy az elmaradhatalan, hanyagul füstölő MOCNE (ERŐS) cigi (kb Munkás nalunk) mellől odaröffenti a hason kaliberű kollégának: 

- Aggyál egy kis angyalhajat!

Hát nem édes? :P

)

Szóval Kóccal szerelni jó. Pláne mert meg lehet húzni azokat a rohadt elemeket, úgy hogy el is hiszem, hogy tömíteni fog. Persze, még nem tettem nyomás alá... :P Majd ma.

Szóval, ahogy a buli kinéz, a héten lesz gödör a pöcének, sőt még a reaktoregység is belekerül... Aztán pár méter 110-es cső és akár le is lehet burítani egy vödör vizet... 

Hétvégére a víz is készen lesz (mintha már mondtam volna ilyesmit korábban... )

Villany meg van. Ajtó is. Ablakok is. Be lehet költözni. Csak be kell csavarozni a rötyit, azt csókolom. :)

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása