HTML

Házfelújítás

Friss topikok

  • hzoltaan: Ez a ház Lengyelországban van. Kicsit más szabályok, és nem is beszélem a nyelvet ennyire jól. M... (2012.09.05. 09:34) Siedlec ház

Címkék

Kalapálom a szennyvizet

2012.10.16. 10:42 hzoltaan

Tegnap kiástam a szenyvízcsőnek az árkot. (Ásni szívás) Megszenvedtem vele, mert feltártam valami réges-rég behordott betonjárda-szerűt. A dombról lejövő víz simán ráhordott kb 10 centi földet, aztán volt káromkodás, mikor az ásó megállt... Örömömre, tele volt a környék féltéglával, kővel, meg ilyenekkel... Tiszta élvezet volt ásni... Szerencsére csak 2-3 métert kellett. 

Kiókumláltam a tisztító és a tartály helyzetét is, kiszámoltam a csöveket, kanyarokat, amikre szükségem lesz, és ma reggel meg is vettem. Szereztem szivattyút is. A Jó kis ruszki búvár lengyel verziója (szerintem tök ugyan az). Inkább a helyi boltban vettem meg, mert íhy ha kileheli a bűnös lelkét, akkor van esélyem érvényesíteni a garanciát. Neten valahogy ebbe kevésbé bízom, legalábbis nem egy két éves garancia esetén. (Sajna duplannyit fizettem érte, szóval remélem beszarik egyszer a 2 év alatt... :P )

A WC is  megtalálta a helyét, a kis csöveivel együtt. Ki lett vágva a mögé passzoló Gipszkarton panel, és meg kell mondjam, jól is néz ki. :P 

Ma délután igyekszem összerakni a szenyvizcsöves bulit, meglátjuk mennyire jutok vele. Megvettük a tisztítót is, 1-2 nap és ideér. 

A végén még lesz üzemelő WC a hétvégére. Akkor már csak egy dizájner nejlondarabot kell felszögelni az ajtó helyére, és lehet alkotni nagyokat.

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása