HTML

Házfelújítás

Friss topikok

  • hzoltaan: Ez a ház Lengyelországban van. Kicsit más szabályok, és nem is beszélem a nyelvet ennyire jól. M... (2012.09.05. 09:34) Siedlec ház

Címkék

Anyám, mire ez kész lesz!

2012.10.19. 15:41 hzoltaan

Ez a hét kb katasztrófális... 

Valahogy semmi nem akar működni. Közben végignézek a házon, a törmelékkupacon, a hiányzó kisablakon az ajtó felett, a durván kivágott szigeteletlen padlásfeljárón, a falak hült helye környékén a romos plafonon, nemlétező állmennyezeten, lógó villanyszerelő-csöveken, vezetékek hült helyén... és arra gondolok, ide be kell költözni 2 hét múlva...

Szerencsére itt a hétvége, jövő héten szabin vagyok, Asszony is, jönnek barátok magyarból és nekidurranunk a háznak. Igazán remélem, hogy egy-két részét kvázi lakhatóvá lehet tenni. A legkoszosabb munkákat (vakolás, gipszelés el akarom végezni, lehetőleg zárttá alakítani, hogy lehessen fűteni... (nah, fűteni épp lehet, csak értelme nincs)... 

Nézzük mi is játszott erősen szerepet abban, hogy az ideösszeomlás szélén imbolyogjak:

- 110-es PVC szarcső nem rakható össze. Én ilyet még nem láttam, persze nem vagyok egy PVC összecsúsztató munkás. Ha benne van a rohadék gumigyűrű akkor nem megy össze. Kipróbáljuk vazelinnel, elvégre cső a csőbe, szoros gyűrű... 

- ajtó felett ablak, utállak. Szereztünk ügye ex-has egy üvegtáblát amit a bejárati ajtó felettre gondoltunk. Nos, az üvegtábla magában épp beférne, de kellene oda keret is... össztákoltam egy keretet, és elég silány lett, szerintem.

:( 

betenném... de nem lehet... alatta megy el a keretben egy vezeték, amit előtte be kellene fűzni... de az nem jött össze tegnap... némi káromkodás (artikulálatlan üvöltés a létra felől) kíséretében el is vállott a vezetékcsatorna egy darabja a maradéktól... Mondom, nem bírom én a stresszt...

Aztán kellene betonozni a furdőt. Ehhez speciel megvan minden, megjött a padlófűtés is, ötödszörre is leellenőriztem a szennyvízcsövek lejtését... talán holnap nekiállok.

ügye megemeltem a hálószoba palfonját. Jó ötlet volt, nekem is tetszik így. De a haló-fürdő fal az így nem fodja tartani az állmennyezet fém tartóit, így azokt nem kereszte, hanem hosszába kellene betenni. Igenám, de csak 3m-es fém-mifaszjaim vannak... mekkora is a szoba hosszában? 330... Áhhhhhh.

Szóval az sem került fel, holnap veszek 4-est... 

Padló... ki kell egészíteni a padlót ügyebár itt-ott... de nincs OSB-m. Persze elmehetek a boltba... holnap fogok.

Bojler... szét kell szedni, felújítani, átnézni. Szerencsére jön egy villanymérnok cimbora, így ráállítom a projektre. Jobban passzol neki, mint bontott téglát cipelni. :P

Pöce: hétfőn fizettem ki... várom, várom, hol a rákban van... hétfőn küldik. Jaaaa? Kösz, baz'meg!

Megvan ahhoz is minden... itt a köbös konténer, homok, kavics, minden. ... uff, vegyek gumicsizmát! Kelleni fog! Áll a víz a gödörben :( (ennyit a vízelszivárogtatós rendszerkémről, huh?)

Az egyetlen cucc, ami igazából készen áll a támadásra az a vízvezeték. A többi...?

Jön a tetős ember. Csinál kéményjavítást, ereszcsatornát meg ezt-azt. Olyan összegért, hogy kigúvadt a szemem, de inkább fizetek, mintsem felmenjek a reszketeg létrámon az ereszcsatornát bütykölni... 

:) 

Szóval lesz program jövő hétre. épp elég.

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása