HTML

Házfelújítás

Friss topikok

  • hzoltaan: Ez a ház Lengyelországban van. Kicsit más szabályok, és nem is beszélem a nyelvet ennyire jól. M... (2012.09.05. 09:34) Siedlec ház

Címkék

Folyton csak a munka meg a munka... magam a fejszével

2012.11.03. 22:31 hzoltaan

Szóval haladunk.

Mivel a család eldöntötte, hogy segitség márpedig érkezik, ezért gyajkorlatilag tilos a falakkal szórakoznom... igy a ház más egyéb kalapálnivalóira kell öszpontositanom....

Például fürdő, ehhez kád, annak lefolyó, ahhoz a szürkeviz visszaforgató,,, annak túlfolyó, szintentartó... van itt rengeteg lehetőség kérem!

Goska biztonságban otthon (gyógyul, szorijja a hagymát, és mintha kicsit jobban vóna) minden időm a házban töltődik.

November 1-et is ott toltam, tisztogatás, villanyozás, vésés, ez-az. A hétre sajnos az a jellemző, hogy rendre kiesik a fejemből minden, például az is, hogy mit is csináltam teszem azt hétfőn... biztosan nem a ház közepén álltam egész este a szikét keresve tehetetlen őrület fényével a szemembe... (ez mellesleg gyakran előfordul... ma épp ceruzával. 2 perc őrjöngve körbe- körbe futkorászés után lobbant be a mennyei fény és megadó mosollyal nyúltam a fülem mögé...

Szereltem villanyt, padlásfeljárót és feltettem pár gipszkartont....

Szóval arra emlékszem, mit tettem ma. Sokat. Bevásárlókörutat ejtettem meg. Lett beton. 

Lettek bojleralkatrészek, meghozta a posta, ezért a bojlert szerelgettem. Jelentem, van melegviz!

A kádat is beggyűlgettem, de ahhoz nem vettem meg a kellendő 32-es PVC kanyarokat... Ellenben a pincében komoly haladás van. Átfúrtam a falat, lett túlfolyó a cefréshordónak, sőt, rákötöttem a pumpát a házra afféle kerti slag kotőelemekkel (csak rá kell nyomni a csatlakozót a cső végére) és még kiürülés ellen is kapott a cefrés egy WC tartály-mechanikát.

Kigondoltam a padlófűtés-vezérlő elhelyezését, bekötését, és ennek örömére végre teljesen lebetonoztam a fürdőt is. 

 

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása