HTML

Házfelújítás

Friss topikok

  • hzoltaan: Ez a ház Lengyelországban van. Kicsit más szabályok, és nem is beszélem a nyelvet ennyire jól. M... (2012.09.05. 09:34) Siedlec ház

Címkék

Az anyag! Adjátok ide az anyagot!

2012.09.19. 09:04 hzoltaan

Berakodtuk az építőanyagot. :P

Odaérünk a házhoz, épp akkor tolat be a konténeres ember. elmagyarázta a konténer használatának szabályait, meg hogy óvjuk, vigyázzunk rá, mert kényes az 5m3-es sittkonténerke. :P

Aztán kis vakaródzás és megjött a Leroy Merlin teherautó, benne a 24 zsák különböző ragasztó-gipsz-beton, meg a kb 20 tábla gipszkarton, illetve a bejárati ajtó.

Nna, mi ezt Goskával lerakodtuk a teherkocsirol, aztán Gosut felküldtem a házba.

 Így nézett ki: Zoli leguggol, mellre vesz egy 20-25-30 kilós zsákot (ami épp került) feláll, elsétál 10 lépést az ajtóig, aztán vallból fellendíti a kb 180 centi magasba ahol a padló van, és onnan Goska elhuzkodja a legközelebbi sarokig amit kineveztünk ragasztósnak.

Egy ideig ezt így toltuk, aztán jött a két szomszédasszony, és beszálltak a buliba. :D
A két falusi asszonyság (egyik kb 50 a másik korombeli, tán idősb éntüllem) jól tolták. Meglepően jól.
Pillanatok alatt bent volt a cucc.

Ezután Goskát evakuálnom kellett haza az intenethez, mert neki dolgozni is kell. (én csak pihenni járok az irodába)

Aztán én visszamentem, hogy az ablak alá tett konténerhez valami csúszdát alkossak, hogy a törmeléket ki lehessen hányni az ablakon. Egy darab linóleum lett az, felszögelve az ablakpárkányra, keretre, megtámasztva egy régi ajtóval, amit beállítottam a konténerbe a linóleum ala. A konténer kb 2 méterrel van az ablak alatt és kb fél méterre a faltól, szóval ezt kellett áthidalni.

Jót röhögött a feszülten figyelő szomszédság, mikor a mesterművet szemlélve felkiáltottam:
- 4 év egyetem!

Aztán gondoltam kipróbálom. Nyögve felemeltem az egyik sitteszsákot a párkányra és szépen kieresztettem belőle a cuccot, amit a linóleum csúzda nagyon effektíven levitt a konténerbe. Működik.

2 perc múlva mászik be a két röhögő szomszédasszony, hogy ők segítenek... 
10 perc alatt kiürítettük a kb 15 zsák törmeléket. Ketten emeltük, míg a harmadik odahúzott egy másik zsákot....

Később még játszottam kicsit a vízvezetékkel a pincében, aztán haza.

Ma alig élek, de örülök, az eredményes tegnapnak.

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása